31.8.10

MERDEKA!!!!

31st OGOS merupakan tarikh yang kite tunggu2 nk countdown tpt kul 11.59.59 rite??

ak pon turut sme menunggu smalam bersama dengan kawan-kawan lain.... sebelum detik tu sampai, bnyk sangt persembahan yg telah di pertontonkan kepada kami oleh ahli-ahli PALAPES UPSI.... sangat hebat walaupon ad lah 1, 2 yang kureng sedap didengari ckit... tpi bravo untuk mereka,.... aku sgt excited semalam.......

tapi syg, waktu nk smpai kul 11.59.59, aku xdek kt datarn... huhu.. dahaga, p bli air... tup2, bunyi bunge api berdentum-dentam..... sedih.... huhu... dpt nmpk ckit jer,...... best sgt walaupon nmpk ckit... kalu nmpk sume, melompat-lompat aku agaknye.... hehe

anyway, aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT MERDEKA ke 53 tahun untuk tahun ni, dan aku berharap, kite sume akan merdeka keseluruhannya satu hari 6ti... merdeka dari segi fizikal, minda dan sebagainya...

MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA !!!!!!!!!!!!!!!!!1

THANKS TO ALL OUR WARRIORS FOR GIVING US MERDEKA........

********************************

tinggal lagi beberapa hari nak blik kg.... yahooooooooooooo.. bestnyer

No comments: