3.5.11

Menghitung Hari

Menghitung hari
Detik demi detik
Masa ku nanti apa kan ada
Jalan cerita kisah yang panjang
Menghitung hari...

Padamkan saja
Kobar asmaramu
Cinta putih itu takkan ada
Yang aku minta tulus hatimu
Bukan puitis

Assalamualaikum....

Hoho... kt atas tu, aku ada lekatkan 2 rangkap lagu yang pernah glemer dulu kot.... MENGHITUNG HARI by Kris Dayanti.... oppss... ak x mint pon si KD ni... tp, lagu dye best, so ak layan je lah.. hehe

ok, pe kaitan lagu ni ngan aku erk??? adus, nk cite ke erk??? nk citer ke x nak eh?? hehe... pape pon, ce cite, ce cite.. hehe.. pnjm trademark HKLBR....

untuk pengetahuan sesape yg terbace blog ni scara sengaja ke x sengaja, ak nk bg thu... ak da nak masuk praktikal da... da ckp kn dlm N3 dlu punye, tp xpe, ckp lg skali... nak praktikal dah.... pejam celik, pejam celik, da nak hbs da aku erk blaja.. x sangka kan,...... huhu.. tp pape pon, kecut kot nk p prkatikal... macam mne la erk nanti.. hoho.. banyak tau yang sedang bermain di fikiran ni... poning-poning..

anyway, for now, ak da get ready tuk buku2 sume, insyaAllah, bku yang akan aku bawak ke negeri Cik Siti Wan Kembang 6ti, buku KIMIA and BIOLOGI.. hopefully, mata pelajaran ni lah yang ak akan diajar 6t..

praktikal start on hri AHAD minggu dpan, debo ni.. haha... tp pape pon, PANJI, wait for Cikgu Ayu comin.... hehe.. dan harap-harap sgt, ak leh jadi pendidik yang bek..... pendidik yang boleh berkongsi suke deke ngan pelajar-pelajar aku... ayyoooo, x dapat byg lg ni cmne ni... 

anyway, xpe, ak nk byg2 dlu bayangan di SMK Panji 6ti, so, korng, have a nice day... tidur 6t, mimpi yang indah-indah.. hehe

Bye.......
Assalamualaikum..





p/s : menghitung hari (3 more days to count)

No comments: