9.6.10

Mau balik UPSI....

Nilah org kte manusia ni PELIK... haha....
da bg cuti suh duk umah rehat, dye gatal lak nk blik UPSI nk belajo... duk ngadap buku....

tpi memng betul..... cuti lame2 kalo x buat pape memng terase giler yg cuti ni lame dn memboringkn.....
asyik tido, mkn, tido, mkn, tido dan makan lagi (keje umah pon buat gak, tpi still lg boring).. haha......

cuti 2 buln ni, mcm2 ende yg brlaku dalam idup aku n family aku... banyak sgt..
perasaan yg ad pon pelbagai, kdg terasa HAPPY sgt, kadang terasa SAD... n kadang-kadang IT'S COMPLICATED... haha

so, that's y le tetibe teringt kt UPSI... nk jumpe kengkawan... miss them very d muche.... hehe.....
miss KHAR very much....
miss UPSI's CAMPUS very much...
miss nk bce buku very much...(macm kt umah xleh bce...mengade tul)..haha

skang ni ngah duk menghitung hari nk blik sane.... n believe me, ble smpai sne, memng trasa nk blik umah lak.. PELIK2, tpi memng BENAR.....

4 comments:

Cikgu Kini said...

aku xnak balik upsi... tiap2 sem result jatuh... taip kali kuar result penuh rasa bersalah dalam diri. Hope watever jd aku boleh grad n dean tiap2 sem...hopefully...

CIKGU SITI AYU said...

aku pon sme.. tpi boring bha........ huhu...ala faris, mesti bolehnyer..... kite sme2 doalh no..... hehe....

khadijah said...

hahaa..ayu, baguihnya ingat nak balik upsi.ni mesti semangat nak study nih. aku harap cuti ni panjang lagi adala..hihi

CIKGU SITI AYU said...

khadijah... cuti memng best, tpi xdek keje sgt nk buat.. huhu.. sbb tu jd boring... 6ti blik sne, ingt nk blik kg lak... haha