2.6.10

Sanggupnyer 'MEREKA'???????

N3 kali ni ditulis spesel untuk pemint kuceng....... hehe....


umah aku ad 2 ekor kucing betina yg comel bangat.. satu emak n satu lg anaknyer.... tpi da besau panjng da.....
dua2 dah selamatkn melahirkn kittens yg amat cute and cantik sangat,.... they are very adorable....... sayang sangat....

 si ibu ngn anak.... 

yang si emak nyer da slmatkan melahirkn dalam seminggu yg lepas... dptlh 4 new babies kt umah.... 1 hitam n 3 putih yg bertompok-tompok... cantik sangat..... da besau da ckit.. ckit la...... mata pon da bukak da... cume yg itam tu blom lg... agaknyer yg bongsu kot.... hehe..... tpi yg sulong nyer memng cntik yg teramat.... ahaha...

kesian dye.....
 
 
ibu @ nenek... hehe

n hari ni c anak lak yg melahirkan......... dpt 3 babies, tpi syg, 1 da mati........ kesian sesangat... this is dye nyer 1st experience bunting n melahirkan...... kesian... anak 1st lg tu...... aku tgk c baby yg mati tu, sayu lak....
walaupon aku x paham bahse kucen, tpi... aku dapt rasekan, ibunyer msti amat sangat sedih... dye siap jilat2 lg anak yg dah mati tu.......

 8 ekor kuceng......... luv them very much...


ptg td, aku yg tanamkn bangkai anak kucen tu..... waktu aku amati bangkai tu, aku terfikir, macam mana lah sang manusia ni sanggup membuang anak sendiri.... mereka ni xdek perasaan ker???? lg kn binatang punye perasaan sedih apabila kehilangan anak sendiri...............


sedih sangat.. tpi xpe..... da ad 6 ekor anak kuceng yg sangat cantik.....

No comments: