30.7.10

Saya tak suke bile......

Selamat pg semua. Hari ni aku akan menduduki satu ujian kecil atau TEST kimia polimer bersama-sama Assoc. Prof Dr. Ismail Zainol.... so wish me luck.... ni berapa % ntah out of 60% nyer coursework... maybe 10% kot..... mne thukn kalo prestasi kureng memberangsngkn, prof can change the % ikut suke beliau kn....... nk tmbh lg test, kne kurengkn %. tpi hopefully, aku n kawan2 boleh meng'answer' dengn baik... x gitu???


hopefully aku tak mcm ni...huhu

********

saya tak suke ni mungkin satu perkataan yang agak ' baik' lah bile kite sebutkn.... kalo nak kasarnya, AKU BENCI bile dot dot dot dot.... hehe..

tapi, bapak ku bilang, kite xleh ckap benci-benci ni dekat org ke binantg ke... x kirelah ape bende skali pon.... bapakku memng selalu ingtkn kami adik beradik to never say benci, b**** n everything waktu kiteorng still lg kecik2 lgdulu.. but know, bile org buat aku marah jer...... seng2 je dapt b****... dimanakah nilai-nilai murni yang diajar????  so, same2 lah kite bermuhasabah diri kite.....

back to aku nyer entry yang sopan lg bek hati.... hehe

SAYA TAK SUKE BILE.....

satu........ ada kelas dari pagi sampai ptg mcam kelas semalam...... sangat x suke.... dr kol 10 sampai kol 7...... sangat-sangat x suke... letih... lpas tu mule lah nak bermasam muke dengan org lain... kn tak suke tu.. lg pon, pernah dgr x, kalo kite masam2 muke ni, kite nyer muke use banyak sangat otot dan tu akan sbbkn kite leth...... so, leboh bek kite........SENYUM.... pandai... hehe

dua...... org len letih, pastu, ak masam2 muke ngan kite... nak Marah kite la... nak Stonecold kite lah... nak cakap endah tak endah lah ...... pe barang.... ko letih jgn ah nk marah org... x gitu..... eh, mcm ad kesinambungn ngn SAYA TAK SUKE satu... hehe

tiga.........seseorang tu berlagak alim.... ada satu insan nilah yg pernh aku sepnjang aku hidup ni, suke sgt nk tegur pasal pemakaian org len... ckp, x elok pakai tudung mcm gini, nmpk leher la, nmpak ini la, nmpak itu la.... tpi.... tup.. tup....... selang 2, 3 buln kie lpas dye tegur kite.. ad ke patut dye yg buat.... adoi.. sakit mata mak tengok.... xde lah, kalo nk tgur boleh sangat... kite memng APRECIATE all those king of nasihat kn, tpi biarlah kita yg tegur tu, x buat bende2 mcm tu.... ini tidak, buat nyer melebih dr org yg dye tegur 2,3 bulan b4.... sape SUKE kalo gitu jadinyer...... dulu pakai stokin kalo nk p mana2, tpi, skang........ lu pikir la sendiri bak kata NABIL...... (bukn ak mint dye pon...saje je amek ayat.. macm best.) hehe..

empat......orang lupe beday saye.... tpi aku agak lupe bday org len.... aku memng sorang yang kureng prihatin akn tarikh... hopefully ada FACEBOOK.... dye ad mention org nyer birthday kat situ... so yg tu, SAYA AMAT SUKE.....saranghae..... pernah satu kali waktu aku duk asrama... kawan2 lambat wish, sedih seh.... tpi lpas dyeorg wish, hepy semacam...... rase dihargai dan disayangi..... ayah, x yah ckap ah... pukul 11.59.59 tu, da ad da msj...... hehe... dat's y i LOVE my pade bery mach... hehe..

sudahlah tu yer... bnyk sgt x suke pon x bek jugak...... kalo nk senarai yang suke, sangat banyak..... hehe

well, hopefully, sape2 yg terbce kt blog LAYAR KEHIDUPAN ni, semoga hari anda lebih bermakna dr hri2 yang lepas dan penuhkanlah buku baru kite dengan perkara-perkara kebaikan.. insyaALLAH....

p/s: ptg ni nak p NURSERY coz nk mencari debunge2 ros yg cntik lai wangi.... hopefully ada la....

2 comments:

dell loVe said...

saye tk suke bile....

org rambut panjang tp bile gugur tamau ngaku tu rambut die...rambut bergumpal222 nk jadi cam bebola rambut pon buat tk endah je..last22 ak ler yg kne sapu satu rumah...da de jadual kbersihan pon ttp ak ler yg btugas setiap minggu..haih...saket ati pon de..payah nk ngajo bakal cekgu neyh...sume pepandai belaka..ahhahah

ayu said...

ahaha.. saya juge x suke... tpi stakat ni, saya dan dye sme2 mengaku itu kepunyaan kmi berdua... haha.. sabar yer dell... haha