31.7.10

Selamat Hari Tue cop....

di kesempatan ini ayu c layar kehidupan ingin mengucapkan selamat menyambut hr tue yang ke-21 kepada Fizah Manab iaitu jatuh pada hr ni 31 JULAI 2010.... (skema spt ucapan HARI RAYA)


terimalah serangkap lagu dr ayu buat cop.... lagu bese2 jer... hehe... nyanyi au...

hepy berthday to u...
hepy berthday to u....
hepy berthday to cop....
hepy birthday to u....


 sedikit pengharapan dr aku buat cop....

cop.. aku wish
***presahabatan kite berkekalan hingge ke titik nafas terakhir.. insyaAllah
***ko sentiase bersedia dan tabah dalam menghadapi liku-liku  hidup......
***sabar dalam setiap ujian yg melanda..
***semoga menjadi muslimah yang berjaya di dunia dan akhirat..insyaAllah
***sentiasa bermurah senyuman.. iklan COLGATE jgn tinggalkan.....
***dimurahkan rezeki olehNya
***sentiasa di bawah rahmatNya.
***semoga beroleh JODOH yang memng betul-betul setia dengan ko ibarat c CAMAR PUTIH bak kata Zainal dalam post aku yg lepas..
***ikhlas dalam segala hal..
***bahagia sentiasa disamping aku... hehe.. bahagia sentiasa di samping insan tersayang.....

I WISH u GUD LUCK in EVERYTHING U DO.......

A present for u....dr pak GOOGLE... hehe


**********************

p/s:hadiah betul dr aku n adah.. tunggu yer cop.. hehe...

No comments: