20.4.10

DA NAK KAWIN KE??

Sape erk nak kawin???

Xdek ah, saje je nak buat gempak... kenape erk, pompuan suke sangat kat INAI??

Tahu kan inai?? Pompuan memang suke lah sangat kat bende alah ni.. even aku pun suke... cantik.. nak2 kalau dapat warna yang merah darah... wow..... memang cantik ah....
Ada macam-macam care nak pakai INAI ni... kebiasaannya, bukan setakt kuku, hbs ke tapk tangn, kulit2 sume ltak, even, kalau kat tapak kaki pon nk letak.. ehehe..... 

layan jer gambar kat bawah...




Yang paling biasa pakai ni ha, orang nak kawin, sebb tu le ENTRI aku macam tu, pntang, kalo pakai inai msti jer ad yg tnye, nk kawen ker?? ahaha... tpi kalo aku, inai ni aku pkai bile rse nk pkai... HARI RAYER, opkos pakai.. tpi kt kuku je lh.... 

 aku ada dpt maklumat sikit tentng hukum pemakaian INAI ni, korang bacelah kat LINK ni....

Even daun inai pon ade khasiat tau..... asal-usul inai pon ade kat sini... korang TEKAN ni ha...

No comments: