27.4.10

MAU 'fly' sudah

yeay!!!!.. da nak mau 'fly'.. hehe.. bukn 'fly' yg duk nek plane yer.. jgn salah sangke... muke aku nak nek plane???? 6ti2 lah yer.... x beberani lg....(beberani???? nak ckp, x berani yg teramat)... haha....

amyway, esok nk balik....... kpade my pamily,, wait 4 my cmeback.. haha..... x sabo dah....

blom blh blik ni ha... esok gak ade last paper 4 dis sem.... paper ANALISIS, hanya ALLAH sahaja yang tahu kecewanyer aku jwb... soklan xdek ah payah.. tpi apakan daye, memng daya ingtan aku kureng.. huhu.. sedih bha................

dalam2 nak exam, sempat ag kuar kedai.. haha.. study kt kedai ah konon... konon... 15 minit mkn, 2 minit tgk note, pastu, smbung makan.. haha...... nak buat cmne, makan lagi bestlah kate kn... haha

best kan??? aku tahu... hehe..... nilah makanan 1 for 3.. hehe... kongsi2, best... smpai kenyang x terkate, coz da pekena bihun tomyam ptg tu sebenonyer..... FRIES + TROPICANA (special drink kat BISTRO) + LAICI = full 3 perut... haha

note yg sntiase mnjdi pnemn bile ada test alam sekitar. x t'touch up pon sjak 1st test aku buat dulu..... berkeronyot..... nilah nme study.. ahaha.. konon..
waktu ni duk melayan MUSANG BERJANGGUT jap.. banyak no dugaannyer... insan sebelah tu, khusyuk study coz pg esoknyer ada EXAM physic... anyway gud luck kepada sponsor kite.. haha

yg ni memng syok ni mkn.... TROPICANA, 1 gelas hbs kt dye.... x caye??? tu gelas kosng kt dpn, dye nyer keje ah tu....
mesj + makan +study + musang janggut + bla2... = apo nk jd le budak ni...
aku jer study????
mereka juga study la.... bincang fizik kot... aku konpius.. minah yg tudung itam tu, bukn amek minor bio ker?? haha.. watever la....

so, guys, jom cont... study lg...dnt let 'banana fruits 2 times' k......

x sabo nk blik..... bye2.. sayonara..

No comments: