13.4.10

MISS THEM SO MUCH

Rase nak balik sangat-sangat, nak2 lg bile duk sengsorang ni... rase sunyi pon ade.. tpi xpe, leh study kuat-kuat.. ehehe.. x menggangu org len...... tpi, tetp gak x sabo nk tunggu 29th April... i really9999999999999x wanna go home... nak bertemu ngan insan-insan yang amat aku syang n aku rindui......

Tadi, kol 10.00 pm waktu Malaysia, aku dapat msj dr bapak aku, bese ah, send msj SLAMAT MALAM n everythng, tpi dye ad tmbah bende lain sikit.. ehehe.. kate bapak aku, td ALOI (kakak sepupu aku yang duk JOHOR) ada dtg... dtg TRG sbb ad keje, so singgh ah kejap kt KG PULAU KUDAT.. ehehe.. kg aku ah tu.....

Bapak aku ckp, 'td aloi dtg cni, perngai, senyum, segala-galanya sama ngn kak long(gelaran aku kat umah)... buat bak rindu k.long jer' ehehe... epy aku dgr, sayu pon ade,.... ni bertmbh lg ni perisa NAK BALIK umah ni.. ehehe.. sebelum blik, ad tanggungjawab dulu yg perlu aku n kite sume tunaikn kan??????? EXAM da mkin dekat da, kalo omputih ckp, EXAM IS ALREADY AROUND THE CORNER... ehehe... so, kite kne work hard lah yer, jgn lupe mintk tolong dengan Yang Maha Esa akan ketenangan dan segala-galanya.....

oklah, tu je kot nk cite, coz da nak smbung study da.. bubye... sme2 eh kite doakn kejayaan kite bersama.. AMIN...

No comments: