17.4.10

Perlu ker???

Aku juga keliru dengan entry kali ni... perlu ke aku karang n then post kan??

Perlu aku kne pikir nak tulis mcam mane?

Perlu ker ni??? Ak keliru.... Keliru lagi dan lagi keliru...... ahaha.... watever la AYU....

*Tapi, aku rase perlu kot.....

Tak penting sangat pun, cumenyer nak berkongsi sikit perkara yg tengah duk melepak kat dalam kepala ni ha....

Social network, for example mcm FS n FB.... yang gelemer skang of course ah FB dok???

Perlu ke social network??? Jawapan : perlu ah, nak contact2 kawan lame kn senang.. nak cari kawan baru pun senang.. apa ah ko ni.... penting tu....

So, conclusion perlu ah.....

Tapi, perlukah untuk memnggil panggilan2 yang terlalu obvious sgt yg korng kapel ke triplet ke hape ker???

erm, perlu ke??? ntah ah..... kadang-kadang rase cam, perlu x perlu????? uhuhu...

anyway, bg aku, x perlu kot... diam2 udah lah.... nak bermnje2 sembunyi2 ah sikit.. ehehe....
tpi, xper lah, kalau korang rase epy mcm tu teruskan lah, tp bagi aku, x perlu kot...

ape ntah aku duk merapu ni.. ahaha..... layan je la......

dan ini hanyalah rekaan semata-mata, saje nak isi mase lapang.. ehehe.....
x berkaitan ngan sape2 pon... daaaaa..

No comments: